Onorariile practicate de societatea noastra sunt accesibile, flexibile si se adapteaza nevoilor fiecarui client. De aceea, stabilim tarifele impreuna cu clientul. Tarifele sunt negociabile si se stabilesc in functie domeniul de activitate al clientului, de numarul de activitati desfasurate, de dificultatea si complexitatea operatiunilor economice ale acestuia, de volumul de acte procesate, numarul de angajati si fluctuatia acestora, corectitudinea inregistrarilor anterioare.

Pentru a solicita o oferta de pret va rugam sa ne trimiteti un mail in care sa specificati urmatoarele date:

  • Obiectul de activitate al firmei dvs.

  • Numarul de angajati

  • Volumul activitatii in cele mai active luni

  • Cifra de afaceri

  • Informatii despre vectorul fiscal (platitoare sau nu de TVA, impozit pe profit sau venit, alte impozite decat cele pentru salarii)

Tarifele calculate in urma acestui demers au caracter orientativ, tariful final va fi stabilit in urma intalnirii cu dvs.

 

 

Tarife contabilitate

volum foarte mic (pentru 1-50 documente/luna): de la 250 ron/luna 

volum mic (pentru 51-100 documente/luna):de la 400 ron/luna

volum mediu (pentru 101-300 documente/luna): de la 600 ron/luna

volum mare (pentru 301-500 documente/luna): de la 800 ron/luna

peste 500 documente/luna- tariful final va fi stabilit in urma intalnirii cu dvs.

 

Intocmirea si certificarea situatiilor financiare (bilant) :

Semestriale: incepand cu 300 lei

Anuale: incepand cu 450 lei

 

 Alte servicii

Verificarea si certificarea inregistrarilor contabile intocmite de personalul propriu al clientului - incepand de la 400 lei / lunar, negociate in functie de volumul si complexitatea lucrarilor.

Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele pentru firmele fara activitate:  - 250 lei / trimestru

Intocmire bilant lichidare 600 RON

Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA 250 RON

Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare in ROI 250 RON

Lucrarile de Inventariere a patrimoniului la 31 decembrie – de la 450 ron

        -  asistenta la intocmirea dosarului de inventariere

        -   reconcilierea conturilor cu clientii si furnizorii

        -  Intocmirea Registrului Inventar

 

Preturile de mai sus sunt preturile de pornire de la care negociem in functie de necesitatile si volumul activitatii dvs

 

 

*                50% reducere in primele 2 luni de contract pentru clientii noi, timp suficient pentru a va convinge de avantajele colaborarii cu firma noastra de contabilitate

*                50% reducere in primele 3 luni de contract pentru firmele nou infiintate, pentru ca dorim sa venim in sprijinul intreprinzatorilor la inceputul afacerii